close

 

——————————————————————————————————————————————

 

Even if we both break down tonight

即使我們都在今晚崩潰

And you say you hate me

你說你討厭我

And we go to bed angry

我們把憤怒帶到床上

I know everything will be alright

我知道一切都會變好的

I'll be here waiting

我會在這裡等待

I promise I'm changing

我發誓我正在改變

I just need...

我只是需要...

 

A little time to show you I'm worth it

花一些時間讓你明白我是有價值的人

I know that I can be a difficult person

我知道我能成為一個難相處的人

I'm a stress case, drive you up the wall when I'm workin'

我是個壓力大的人,當我在工作時很容易暴怒

Actually, I'm probably worse when I'm not

事實上,當我不工作時,我脾氣可能會更糟

You don't deserve it

你不值得擁有我

 

Make you nervous 'cause you know I'ma break soon

讓你感到緊張,因為你知道我準備要跟你分手

Every time I do, I say something that hurts you

每次我這樣做時,都會說一些難聽的話傷害你

Actin' like I'm gone but we both in the same room

表現得像是我離開了,但其實我們都還在同個房間裡

I don't like to be wrong, which I know you relate to

我不喜歡錯的感覺,即使我知道跟你相關

And I know I make you feel like you're at the end of your road

我知道我讓你感覺像是已經走到了盡頭

That's when I look at you and tell you I'd be better alone

當我看著你並且告訴你我會成為一個更好的人

That's just the pride talkin', isn't it?

這只是個自我感覺良好的對話,不是嗎?

'Cause both of us know

因為我們都明白

I'm the definition of "wreck" if you look into my soul

如果你了解我的內心,你會明白“破壞”是我的代名詞

Comes out the most when I feel I'm in a vulnerable place

當我覺得我處於一個脆弱的地方時,我更能走出來

Made a lot of mistakes I wish I knew how to erase

我希望我能知道要如何消除我犯的錯誤

When I'm afraid, might get distant and I push you away

當我感到害怕時,可能會對你疏遠然後將你遠離我

But no matter the case, I'ma do whatever it takes

但無論如何,我都會盡一切努力

Even if—

即使

 

Even if we both break down tonight

即使我們都在今晚崩潰

And you say you hate me

你說你討厭我

And we go to bed angry

我們把憤怒帶到床上

I know everything will be alright

我知道一切都會變好的

I'll be here waiting

我會在這裡等待

I promise I'm changing

我發誓我正在改變

I just need...

我只是需要...

 

Time (Oh)

時間(哦)

I-I need time (Oh, oh)

我需要一些時間(哦,哦)

I just need time (Oh)

我只是需要時間(哦)

I-I need time (Oh, oh)

我需要一些時間(哦)

Time (Oh), time (Oh)

時間(哦),時間(哦)

 

Yeah, way before I bought you the ring

沒錯,在我買戒指給你之前的相處方式

We were fighting back and forth like you were wearing the thing

我們穿戴著東西然後不斷互相地反擊

Two passionate people not afraid to say what they think

兩個激動的人不害怕將心中的話說出來

Lead to passionate conversation when it's hard to agree

當難以達成一致時,會發生激烈的對話

You know me well

你是了解我的

Sittin' on the edge of my seat

你是很了解我的

Lookin' at life, overanalyzin' everything

看著生活,對所有事都斤斤計較

Always depressed, tryna find a better version of me

總是在憂鬱,試著尋找我更好的一面

Searching for somethin' I know's prolly right in front of my feet

尋找著一些在我面前可能是對的事情

Stubborn as me? Maybe not, but you're close to it

像我一樣倔強嗎?也許不是,但你也差不了多少

Got a lot of issues, I'm tryna work through 'em

有很多問題,我正試著解決

Going to therapy for you's somethin' that's worth doin'

試著為你做一些治療,這是值得的

When I know you been there for me through all of my worst moments

當我知道你為了我待在這裡,陪著我經歷所有我最糟糕的時刻

And I know it hurts knowing that I carry this weight on my chest

我知道我害怕讓人知道我心中承受著壓力

Making it difficult for me to open up and connect

讓我難以坦承和建立好關係

A lot of regrets, I apologize for all of the stress

有很多的遺憾,我為這些而產生出的壓力道歉

It's not what I meant to do

這不是我的本意

You know I love you to death

你知道我愛你愛得要死

Even if—

即使

 

Even if we both break down tonight

即使我們都在今晚崩潰

And you say you hate me

你說你討厭我

And we go to bed angry

我們把憤怒帶到床上

I know everything will be alright

我知道一切都會變好的

I'll be here waiting

我會在這裡等待

I promise I'm changing

我發誓我正在改變

I just need...

我只是需要...

 

Time (Oh)

時間(哦)

I-I need time (Oh, oh)

我需要一些時間(哦,哦)

I just need time (Oh)

我只是需要時間(哦)

I-I need time (Oh, oh)

我需要一些時間(哦)

Time (Oh), time (Oh)

時間(哦),時間(哦)Time (Oh)

時間(哦)

I-I need time (Oh, oh)

我需要一些時間(哦,哦)

I just need time (Oh)

我只是需要時間(哦)

I-I need time (Oh, oh)

我需要一些時間(哦)

Time (Oh), time (Oh)

時間(哦),時間(哦)

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()