close

 

——————————————————————————————————————————————

 

I know I shouldn't say what I'm 'bout to say

我知道我不應該說不該說的話

'Cause it's never okay to go and bring your exes up

因為帶上你的前任永遠是錯的

No matter what

不管什麼原因

My second and my third, I hate they got the worst of me

我的第二跟第三任男友,我恨他們看到我最糟的一面

They don't deserve the way that I was treating 'em

他們不值得我這樣對待他們

I'd lead them on

我欺騙著他們

 

When I knew what I was doing

當我知道我做了什麼

I was stupid, I was ruined, I was healing

我是笨蛋,我被毀了,我正在癒合

But the healing never happened

但好轉的情況從未發生

And I'm sorry that I did you wrong

我很抱歉我對你做了壞事

 

To all the ones I ever loved

對於我曾經愛過的所有人

Never let you in enough

永遠別吝嗇地付出你的愛

Not your fault, I gave too much

不是你的錯,我付出太多了

To the first one, to the first one

對於第一個人,對於第一任

To all the ones I ever hurt

對於我曾經傷害過的所有人

Always knew it wouldn't work

一直都知道不會起任何作用

Not your fault, I gave too much

不是你的錯,我付出太多了

To the first one, to the first one

對於第一個人,對於第一任

There ain't nothing I can do about it, yeah

我無能為力,是的

 

I just can't forget some of the words he said

我只是無法忘記他說過的某一些話

The memories in my bed keep coming back again

回憶在我躺在床上時不斷地湧現

Like daggers in my mind, yeah

就像在我腦海中的匕首,沒錯

They draw blood all night, yeah

整晚不斷地吸取我的血,沒錯

 

Yeah, I know what I've been doing

是的,我知道我做了什麼

Running through 'em just to try and catch a feeling

試著透過他們感受著

But the feeling never happened

但這種感覺從未發生

And I'm sorry that I did you wrong

我很抱歉我對你做了壞事

 

To all the ones I ever loved

對於我曾經愛過的所有人

Never let you in enough

永遠別吝嗇地付出你的愛

Not your fault, I gave too much

不是你的錯,我付出太多了

To the first one, to the first one

對於第一個人,對於第一任

To all the ones I ever hurt

對於我曾經傷害過的所有人

Always knew it wouldn't work

一直都知道不會起任何作用

Not your fault, I gave too much

不是你的錯,我付出太多了

To the first one, to the first one

對於第一個人,對於第一任

There ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

我無能為力,是的,沒錯

No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

不,我無能為力,是的,沒錯

 

Promise that it kills

答應我你能將我刪除

Every time you send

每次你發送著

A picture from a place

某個地方的照片

You and I used to go

是你和我曾經去過的地方

I hope you know

我希望你能明白

 

To all the ones I ever loved

對於我曾經愛過的所有人

Never let you in enough

永遠別吝嗇地付出你的愛

Not your fault, I gave too much

不是你的錯,我付出太多了

To the first one, to the first one

對於第一個人,對於第一任

To all the ones I ever hurt

對於我曾經傷害過的所有人

Always knew it wouldn't work

一直都知道不會起任何作用

Not your fault, I gave too much

不是你的錯,我付出太多了

To the first one, to the first one

對於第一個人,對於第一任

There ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

我無能為力,是的,沒錯

No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

不,我無能為力,是的,沒錯

No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

不,我無能為力,是的,沒錯

(No, there ain't nothing I can do about it) Yeah, yeah

(不,我無能為力)是的,沒錯

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()