——————————————————————————————————————————————

 

Walking alone and the shores are longing

獨自行走著,嚮往著海岸

I miss your footprints next to mine

我想念你在我旁邊的腳印

Sure as the waves on the sand are washing

毫無疑問的海浪正拍打著沙灘

Your rhythm keeps my heart in time

你的節奏讓我的心臟漏了一拍

 

 

You, you found me

你,你找到了我

Made me into something new

讓我重生

Led me through the deepest waters

帶領我穿越海底的最深處

I promise loud to carry on for you

我大聲的保證我會為了你堅持下去

 

 

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

I'll carry on for you

我會為了你堅持下去

 

 

Talk to the wind on the open ocean

在開闊的海面上與風交談著

I wonder if you hear me too?

我想知道你是不是也聽到了我的聲音?

Wrapped in my arms with every moment

無時無刻待在我的懷裡

The memories that pull me through

讓我堅持下去的回憶

 

 

You, you found me

你,你找到了我

Made me into something new (Oh, yeah)

讓我重生

Led me through the deepest waters

帶領我穿越海底的最深處

I promise loud to carry on to you (Woah)

我大聲的保證我會為了你堅持下去

 

 

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

I'll carry on for you

我會為了你堅持下去

 

 

You, you found me (Oh, yeah)

你,你找到了我

Made me into something new (Into something new)

讓我重生

Led me through the deepest waters (Deepest)

帶領我穿越海底的最深處

I promise loud to carry on for you (Oh, carry on for you)

我大聲的保證我會為了你堅持下去

 

 

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

 

 

Keep me running, keep me coming back to you

讓我繼續,讓我回到你身邊

Hold me harder, love me like you know you do

更加堅定,愛我就像你知道的那樣

Keep me running, keep me coming back to you

讓我繼續,讓我回到你身邊

Hold me harder, love me like you know you do

更加堅定,愛我就像你知道的那樣

 

 

You, you found me

你,你找到了我

Made me into something new

讓我重生

Led me through the deepest waters

帶領我穿越海底的最深處

I promise loud to carry on for you

我大聲的保證我會為了你堅持下去

 

 

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

You, to carry on for you, for you

你,為了你堅持下去,為了你

In the deepest waters

在海底的最深處

Ooh, I'll carry on for you

哦,我會為了你堅持下去

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()