close

 

——————————————————————————————————————————————

 

Ooh, ooh, ooh, ooh

哦,哦,哦,哦

Ooh, ooh, ooh, ooh

哦,哦,哦,哦

 

Full moon, bedroom, stars in your eyes

滿月,臥室,星星在你的眼中

Last night, the first time that I realized

昨晚,我第一次意識到

The glow between us felt so right

在我們之間的光芒,感覺很好

We sat on the edge of the bed and you said

我們坐在床邊,然後你說

"I never knew that I could feel this way"

“我從來都不知道我能有這種感覺”

Love today can be so difficult

今天的愛,可能變得困難

But what we have I know is different

但是這跟我們所知道是不同的

'Cause when I'm with you the world stops turning

因為當我跟你在一時,世界都停止轉動

 

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

 

Sunrise, time flies, feels like a dream

日出,時光飛逝,感覺像是一場夢

Being close in healing heart to believe

開始靠近癒合的心然後相信

Seven billion people in the world

七十億人口在這個世界上

Finding you is like a miracle

找到你就像是奇蹟

Only this wonder remains

只剩下這個奇蹟

 

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?Mmm

 

Softly, slowly

輕輕地,慢慢地

Love unfolding

愛會蔓延

Could this love be true?

這個愛是真的嗎?

 

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

 

Could I love you any more? (The question's rhetorical)

我能再愛你多一點嗎?(浮誇的問題)

Could I love you any more? (Oh, this feels phenomenal)

我能再愛你多一點嗎?(哦,感覺不一般)

Could I love you any more? (Love is all there is)

我能再愛你多一點嗎?(愛就是一切)

Could I love you any more? (It's inexhaustible)

我能再愛你多一點嗎?(愛是無窮無盡的)

Could I love you any more? (Oh, love's unstoppable)

我能再愛你多一點嗎?(哦,愛是不能阻擋的)

Could I love you any more? (Love is all there is)

我能再愛你多一點嗎?(愛就是一切)

 

Softly, slowly

輕輕地,慢慢地

Love unfolding

愛會蔓延

(Could this love be true?)

(這個愛能成真嗎?)

Could this love be true?

這個愛是真的嗎?

 

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

Could I love you any more?

我能再愛你多一點嗎?

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()