——————————————————————————————————————————————

 

 

Take me to the rooftop

帶我去屋頂

I wanna see the world when I stop breathing, turnin' blue

在我停止呼吸時,我想看見整個世界,變成藍色

Tell me love is endless, don't be so pretentious

告訴我愛是無止盡的,別太自以為是

Leave me like you do (Like you do)

離開我,像你對我做的你樣(像你做的那樣)

 

If you need me, wanna see me

如果你需要我,想要看見我

Better hurry 'cause I'm leavin' soon

最好趕快,因為我即將要離開

 

Sorry can't save me now

抱歉,現在無法拯救我

Sorry I don't know how

抱歉,我不知道該怎麼做

Sorry there's no way out (Sorry)

抱歉,已經沒有任何方法(對不起)

But down

但是失望

Hmm, down

嗯,失望

 

Taste me, the salty tears on my cheek

品嚐從我臉頰滑落的淚水

That's what a year-long headache does to you

這就是你長達一年的頭痛原因

I'm not okay, I feel so scattered

我不好,我覺得很零散

Don't say I'm all that matters

別說我很重要

Leave me, déjà vu (Hmm)

離開我,似曾相識

 

If you need me, wanna see me

如果你需要我,想要看見我

Better hurry 'cause I'm leavin' soon

最好趕快,因為我即將要離開

 

Sorry can't save me now

抱歉,現在無法拯救我

Sorry I don't know how

抱歉,我不知道該怎麼做

Sorry there's no way out (Sorry)

抱歉,已經沒有任何方法(對不起)

But down

但是失望

Hmm, down

嗯,失望

 

Call my friends and tell them that I love them

告訴我的朋友,然後告訴他們我愛他們

And I'll miss them

我會想念他們的

But I'm not sorry

但我並不感到抱歉

Call my friends and tell them that I love them

告訴我的朋友,然後告訴他們我愛他們

And I'll miss them

我會想念他們的

Sorry

對不起

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()