close

 

——————————————————————————————————————————————

 

Step out into the dawn
迎向黎明
You pray 'til, you pray 'til the lights come on
你祈禱著,你祈禱著直到希望到來

And then you feel like you've just been born
當你感覺到你就像是剛剛出生
Yeah, you come to raise me up
是的,你來鼓勵我的

When I'm beaten and broken up
當我疲倦和受傷時
And now I'm back in the arms I love
然而現在我又回到我愛的懷抱中

 

And I think I just died
而我想我已經死去了

I think I just died
我想我已經死了
Yeah, I think I just died

沒錯,我想我去世了
I think I just died

我想我已經死了

 

And went to Heaven
然後去到天堂
And went to Heaven, whoa

去到天堂,哦

Beaten and bathed in blood
疲倦然後沐浴在血液中
I'm hit by, I'm hit by your love and drug
我被擊中,我被你的愛跟毒品打倒

And now you've c-come to raise me up
而你現在必須來讓我振作

And I think I just died
而我想我已經死去了

I think I just died
我想我已經死了
Yeah, I think I just died

沒錯,我想我去世了
I think I just died

我想我已經死了

And went to Heaven
然後去到天堂
And went to Heaven

然後去到天堂
Whoa, and went to Heaven
哦,然後去到天堂

Ooh, oh
哦,哦

It's such a night, such a beautiful night
這樣的夜晚,一個美麗的夜晚
It's such a view, such a beautiful sight
這樣的場景,一個美麗的景象
I think I just, oh, I think I just died, oh
我想我只是,哦,我想我已經死去了,哦

And went to Heaven
然後去到天堂
And went to Heaven

然後去到天堂
Oh, yeah, yeah
哦,沒錯,沒錯

We're gonna be birds and fly
我們會成為鳥兒然後飛翔
We're gonna set the world alight

我們要把世界都點亮
We're gonna lose ourselves tonight, whoa

我們今晚將會失去自我,哦
We're gonna be birds and fly

我們會成為鳥兒然後飛翔
We're gonna set the world alight

我們要把世界都點亮
We're gonna lose ourselves tonight, oh
我們今晚將會失去自我,哦
In Heaven (Heaven)

在天堂裡(天堂)

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()