——————————————————————————————————————————————

 

 

One, two, three, four

一,二,三,四

 

Hands on your body, I'm grabbin' your ass

雙手放在你的身上,我抓著你的屁股

Enjoyin' the moment 'cause life move too fast

享受當下,因為生活變化的太快

I'm lookin' forward, ignorin' the past

我正往前看,忽略了過去

These are the times that we'll laugh lookin' back

我們會回過頭來笑著這些回憶

I'm gettin' lucky like coins in the well

我很幸運,就像是井底裡的硬幣

Goodbye to my haters, I'm wishin' you well

像我的敵人道別,我希望你能過得很好

This is my year, man, if you couldn't tell

這是我的一年,兄弟,如果你不知道的話

 

This is our life and we livin' it well

這是我們的生活,我們過得很好

Late nights in the city, causin' hell

深夜裡的城市,變成地獄

Burn this bitch into the ground, oh well

把這個婊子燒進地裡,沒錯

If all we got tonight, let's do this right

如果我們今晚得到一切,讓我們這樣做吧

Let's do this right

就這樣做吧

 

Let's go to (Paradise)

出發去(天堂)

This shit feel like Friday nights

這裡就像是星期五的夜晚

This shit make me feel alive

這裡讓我覺得我還活著

I feel like we in paradise, paradise (Paradise)

我感覺我們身處在天堂裡,天堂(天堂)

Don't know if it's the drink I poured

不知道這是不是我到的酒

But I swear I've never loved you more

但我發誓,我從未愛過你

When you right here, I come alive

當你在這裡時,我活了過來

One more hit and we can fly

再一個打擊,然後我們就能飛

This shit feel like (Paradise)

這裡就像是(天堂)

 

I'm feelin' it, my head's where the ceilin' is (Oh yeah)

我感受到了,我的頭頂著天花板

This energy turns nights into memories (Oh yeah)

這種能量將夜晚便成為回憶(哦,沒錯)

Count up the bands, you've been workin' all summer

將樂團帶上,你整個夏天都要工作

Ex didn't know what he had, what a bummer

前任不知道他有什麼,多麼無聊

Insecure people turn to insecure lovers

不安全的人麼變成危險的戀人

Well, my drink is almost out and I'm about to pour another

好吧,我的酒已經要喝完了,我要去倒另一杯了

 

Just let it out

就這麼說吧

The night has just begun, we on a level now

夜晚才剛剛開始,我們現在處於一樣的水平

If I get too fucked up, promise you'll hold me down

如果我開始搞砸了,答應我你會控制我

Yeah, this that shit you can't deny

沒錯,這是你無法拒絕的事

This that shit you feel inside

這是你內心所想的事

 

This is our life and we livin' it well

這是我們的生活,我們過得很好

Late nights in the city, causin' hell

深夜裡的城市,變成地獄

Burn this bitch into the ground, oh well

把這個婊子燒進地裡,沒錯

If all we got tonight, let's do this right

如果我們今晚得到一切,讓我們這樣做吧

Let's do this right

就這樣做吧

 

Let's go to (Paradise)

出發去(天堂)

This shit feel like Friday nights

這裡就像是星期五的夜晚

This shit make me feel alive

這裡讓我覺得我還活著

I feel like we in paradise, paradise (Paradise)

我感覺我們身處在天堂裡,天堂(天堂)

Don't know if it's the drink I poured

不知道這是不是我倒的酒

But I swear I've never loved you more

但我發誓,我從未愛過你

When you right here, I come alive

當你在這裡時,我活了過來

One more hit and we can fly

再一個打擊,然後我們就能飛

This shit feel like (Paradise)

這裡就像是(天堂)

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()