——————————————————————————————————————————————

 

I keep seeing you lately 
我最近一直看著你

Singing your favorite songs out loud 
大聲唱著你最愛的歌

And it's making me go crazy 
這讓我變得瘋狂

Wish that I could take you out 
希望我能約妳出去

Oh, I can't afford it 
哦,我承受不起

But I can write a song and record it 
但我能寫一首歌然後錄製它

Give it to you and wait and hope that 
把這首歌送給你,並且等待著寄望著


Maybe you could call me? 
也許你能打電話給我

Call me, won't you? 
打給我,不是嗎?

Tell me that you want me 
告訴我你想要我

And maybe I could play for you 
或許我能為你效力

Play for you tonight 
今晚為你效力


And maybe you could sing it with me 
也許你可以跟我一起唱歌

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do-do 
做點什麼,做點什麼,做點什麼,做點什麼

And maybe you could sing it with me 
或許你可以跟我一起唱歌


I've been thinking for hours 
我已經想了好幾個鐘頭

Maybe my head's in the clouds 
或許我有點不切實際

But I could steal you some flowers 
但我可以為你偷一些花

And ask if I could take you out 
並且問你,如果我約你出去

Oh, I can't afford it 
哦,我承受不起

But I can write a song and record it 
但我能寫一首歌然後錄製它

Give it to you and wait and hope that 
把這首歌送給你,並且等待著寄望著


Maybe you could call me? 
也許你能打電話給我

Call me, won't you? 
打給我,不是嗎?

Tell me that you want me 
告訴我你想要我

And maybe I could play for you 
或許我能為你效力

Play for you tonight 
今晚為你效力


And maybe you could sing it with me 
也許你可以跟我一起唱歌

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do-do 
做點什麼,做點什麼,做點什麼,做點什麼

I never saw it coming 
我從來沒想過會發生

When you caught me way off guard 
當你讓我手足無措

I almost crashed my car 
我幾乎要撞壞我的車

That melody you wrote 
這首你寫的旋律

I'm falling for somebody I don't know 
我正在為一個我不認識的人沈溺

Maybe you could sing it with me 
也許你可以跟我一起唱歌

Don't know who you are 
不知道你是誰

(Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do) 
(做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼)

But you spoke to my heart 
但你說到我的心坎裡

(Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do) 
(做點什麼,做點什麼,做點什麼,做點什麼)

That melody you wrote 
這首你寫的旋律

(Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do-do) 
(做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼)

Please don't be somebody I don't know 
拜託別當一個我不知道的人

But I feel like I already know you 
但我覺得我已經認識你了


So Maybe you could call me? 
也許你能打電話給我

Call me, won't you? 
打給我,不是嗎?

Tell me that you want me 
告訴我你想要我

And maybe I could play for you 
或許我能為你效力

Play for you tonight 
今晚為你效力


Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do-do 
做點什麼,做點什麼,做點什麼,做點什麼
And maybe you could sing it with me 
也許你可以跟我一起唱歌

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do (Da-da da-da-da da-da) 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼(噠,噠,噠)

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do (Da-da da-da-da da-da) 
做些什麼,做些什麼,做些什麼,做些什麼(噠,噠,噠)

Do-do, do-do-do, do-do-do, do-do-do-do 
做點什麼,做點什麼,做點什麼,做點什麼

Sounds so much better with you 
跟你在一起聽起來好多了

And maybe you could sing it with me

也許你可以跟我一起唱歌

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()