——————————————————————————————————————————————

 

I see you when you're down

我看見你,當你沮喪

And depressed, just a mess

又憂鬱時,只是一團糟

I see you when you're cry

當你哭泣時,我看見了你

When you're shy

當你害羞

When you want to die

當你想死

I see you when you smile

當你微笑的時候,我看見了你

It takes a while

雖然要一段時間

At least you're here

但至少你在這裡

I see you

我看到你

Yes, I see you

對,我看得到你

 

I'm alone with you

我孤單時和你在一起

You're alone with me

你一個人時也和我在一起

 

I see you when you hide

當你躲起來時,我能找到你

And when you lie, it's no surprise

而當你說謊時,我並不意外

I see you when run from the light Within your eyes

從你的眼裡我能看到你眼底在閃爍

 

I see you when you think

當你在思考時,我明白

That I don't notice all those scars

我無法注意到所有你所受過的傷

I see you

我明白

Yes, I see you

對,我明白

 

I'm alone with you

我孤單時和你在一起

You're alone with me

你一個人時也和我在一起

What a mess you've made of everything

你把一切都弄得一團糟

 

II'm alone with you

我孤單時和你在一起

You're alone with me

你一個人時也和我在一起

And I'm hoping that you will see yourself

而我希望你能瞭解你自己

Like I see you

就像我了解你一樣

Yes, I see you

沒錯,我了解你

I see you

我了解你

Yes, I see you

對,我了解你

 

I'm alone with you

我孤單時和你在一起

You're alone with me

你一個人時也和我在一起

 

I see you when you chase

當你在追尋你的夢想時,我能明白

All the dreams inside your head

你的腦袋裡裝著你所有的夢想

I see you when you laugh

當你開懷大笑時,我能明白

And when you love until the bitter end

而你會堅持不懈的鬥爭到會後一刻

 

I see you in the dark

我在黑暗中看見你

At the dawn of something new

醒來之後又是新的一天

I see you

我明白

Yes, I see you

沒錯,我明白

 

II'm alone with you

我孤單時和你在一起

You're alone with me

你一個人時也和我在一起

And I'm hoping that you will see yourself

而我希望你能瞭解你自己

Like I see you

就像我了解你一樣

Yes, I see you

沒錯,我了解你

I see you

我了解你

Yes, I see you

對,我了解你

 

Even when you're cry

即使你哭了

And even when you're shy

甚至當你害羞時

You mean everything to me

你對我來說就是一切

 

Even when you lie

就算你撒謊了

And even when you hide

甚至躲藏起來

You mean everything to me

你也還是我的一切

 

Yes, I see you

沒錯,我了解你

(I see, I see, I see you)

I see you

我了解你

Even when you're cry

即使你哭了

And even when you're shy

甚至當你害羞時

Yes, I see you

對,我了解你

(I see, I see, I see you)

 

II'm alone with you

我孤單時和你在一起

You're alone with me

你一個人時也和我在一起

And I'm hoping that you will see yourself

而我希望你能瞭解你自己

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()