You with the sad eyes

你帶著一雙哀傷的眼睛

Don't be discouraged

不要氣餒

Oh I realize

我明白

It's hard to take courage

很難提起勇氣

In a world full of people

在一個充滿人的世界裡

You can lose sight of it all

你可以忽視這一切

And the darkness inside you

而你內心的黑暗

Can make you feel so small

讓你覺得渺小 

 

But I see your true colors

但我能看到真實的你

Shining through

光芒四射

I see your true colors

我看到你內心的色彩

And that's why I love you

這就是我愛你的原因

So don't be afraid to let them show

所以別害怕表現真實的自己

Your true colors

最真的你

True colors are beautiful

真正的你很漂亮

Like a rainbow

就像一道彩虹

 

Show me a smile then

那麼請給我一個微笑

Don't be unhappy

別不開心

Can't remember when

已經不記得

I last saw you laughing

我上次看你笑是什麼時候

If this world makes you crazy

如果這個世界讓你失去理智

And you've taken all you can bear

你已經承受所以你能承受的

You call me up

打給我吧

Because you know I'll be there

因為你知道我會在你身邊

 

 

And I'll see your true colors

我能看到真實的你

Shining through

光芒四射

I see your true colors

我看到你內心的色彩

And that's why I love you

這就是我愛你的原因

So don't be afraid to let them show

所以別害怕表現真實的自己

Your true colors

最真的你

True colors are beautiful

真正的你很漂亮

Like a rainbow

就像一道彩虹

 

 

Can't remember when I last saw you laugh

已經記不起來上次看到你笑的時候

If this world makes you crazy

如果這個世界讓你失去理智

And you've taken all you can bear

你已經承受所以你能承受的

You call me up

打給我吧

Because you know I'll be there

因為你知道我會在你身邊

 

 

 

And I'll see your true colors

我能看到真實的你

Shining through

光芒四射

I see your true colors

我看到你內心的色彩

And that's why I love you

這就是我愛你的原因

So don't be afraid to let them show

所以別害怕表現真實的自己

Your true colors

最真的你

True colors

真正的

True colors are shining through

真實的你正在閃耀著

I see your true colors

我看到你的真面目了

And that's why I love you

這就是我愛你的原因

So don't be afraid to let them show

所以別害怕表現真實的自己

Your true colors

最真的你

True colors are beautiful

真正的你很漂亮

Like a rainbow

就像一道彩虹

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()