Talking

Why's everyone always talking?

為什麼每個人都不斷的在講話?

Noise in my head, but its nonsense

我的腦袋裡有噪音,但這是無稽之談

I can't feel nothing

我什麼都感覺不到

Guarded

有所保留的

Don't overthink how we started

別過分去想我們是怎麼開始的

Knew from the second you walked in

從你進來之後我就知道了

This could be something

我們可能會在一起

 

 

Everybodys looking for love to start a riot

每個人尋找愛情都是從衝動開始

But every time I look in your eyes

當我看向你的眼裡時

The world gets quiet

全世界都安靜下來

 

 

So let it go, let it fall, let it fly

所以放手吧,讓它墜落,讓它走

We'll keep on trying

我們會繼續努力

'Cause I knew I was in love with you

因為我知道我愛上了你

When we sat in silence

當我們沈默地坐著

 

 

Dreaming

I'm wide awake while I'm dreaming

在我幻想時其實我是清醒的

Seeing in your eyes what you're thinking

我從你的眼中知道你在想什麼

So please don't worry

所以別擔心

Waiting

等待

Know that I'll always be waiting

知道我會一直等待

Do you believe what Im saying?

你相信我說的話嗎?

Im in no hurry

我並不著急

 

 

Everybodys looking for love to start a riot

每個人尋找愛情都是從衝動開始

But every time I look in your eyes

當我看向你的眼裡時

The world gets quiet

全世界都安靜下來

 

So let it go, let it fall, let it fly

所以放手吧,讓它墜落,讓它走

We'll keep on trying

我們會繼續努力

'Cause I knew I was in love with you

因為我知道我愛上了你

When we sat in silence

當我們沈默地坐著

 

 

Sat in silence

沈默地坐著

Sat in silence

無聲地坐著

Sat in silence

安靜地坐著

When we sat in silence

當我們沉默的坐著

Sat in silence

沈默地坐著

Sat in silence

無聲地坐著

Sat in silence

安靜地坐著

When we sat in silence

當我們沉默的坐著

 

'Cause I knew I was in love with you

因為我早已愛上你

When we sat in silence

在我們沈默地坐在一起時

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()