close

 

I know you know that you messed up

我知道你明白自己搞砸了

I see it in your eyes

我從你的眼裡看見了

I know you wanna start over

我知道你想重新開始

But sorry, can't change time

但是抱歉,時間無法重來

 

It's hard for me to be mad at you

對我來說很難對你發脾氣

I don't wanna be

我不想變成那樣

It's hard for me to be mad at you

我不想對你發脾氣

'Cause there's part of me that loves you still

因為我有部分還是愛著你

Loves you still

還愛著你

Always will, you know

你知道的,永遠都會

 

I just wanna be your friend again

我只是想跟你再當一次朋友

But there's some shit I can't forget

但有些糟糕的事情我無法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

I just want the bad feelings to end

我只想讓這些不好的情緒結束

But there's some shit I can't forget

可是有些事我沒辦法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒有心理準備

Hit me up another time

之後再聯絡我吧

Maybe one day I'll change my mind

或許有天我會改變心意

You know that I just wanna be your friend again

你知道我只是想跟你再當一次朋友

But there's some shit I can't forget

但還有些事我還沒辦法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

I don't think I'm ready yet

我想我還沒有心理準備

 

I don't think I'm ready yet

我不認為我已經準備好了

 

Sometimes I just wanna call you

有時候想打電話給你

But the time is never right

但時機永遠不對

Even though I really want to

雖然我真的想打電話給你

I can't leave it behind

但是我沒辦法放下

 

It's hard for me to be mad at you

對我來說很難對你發脾氣

I don't wanna be

我不想變成那樣

It's hard for me to be mad at you

我不想對你發脾氣

'Cause there's part of me that loves you still

因為我有部分還是愛著你

Loves you still

還愛著你

Always will, you know

你知道的,永遠都會

 

I just wanna be your friend again

我只是想跟你再當一次朋友

But there's some shit I can't forget

但有些糟糕的事情我無法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

I just want the bad feelings to end

我只想讓這些不好的情緒結束

But there's some shit I can't forget

但有些事我沒辦法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒有心理準備

Hit me up another time

之後再聯絡我吧

Maybe one day I'll change my mind

或許有天我會改變心意

You know that I just wanna be your friend again

你知道我只是想跟你再當一次朋友

But there's some shit I can't forget

但還有些事我還沒辦法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

I don't think I'm ready yet

我想我還沒有心理準備

 

All that I want is to take you back

我想要的只是希望你回到我身邊

Sorry, my heart doesn't work like that

抱歉,但我的心裡不是這樣想

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

All that I want is to take you back

我想要的就是把你帶回我身邊

Sorry, my heart doesn't work like that

很遺憾,我的心裡不是這麼想

 

I just wanna be your friend again

我只是想跟你再當一次朋友

Oh, I just wanna be your friend again

再當一次朋友

I just wanna be your friend again

我只是想跟你再當一次朋友

Maybe one day I'll change my mind

或許有天我會改變心意

You know that I just wanna be your friend again

你知道我只是想跟你再當一次朋友

But there's some shit I can't forget

但還有些事我還沒辦法忘記

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

I don't think I'm ready yet

我想我還沒有心理準備

 

I just wanna be your friend again

我只是想跟你再當一次朋友

I don't think I'm ready yet

我想我還沒準備好

Be your friend

當你的朋友

I just wanna be your friend again

我只是想跟你再當一次朋友

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()