close

——————————————————————————————————————————————

 

I'm so, yeah 

我很,耶

 

Im so sad right now 

我現在很難過

Too late, calm down 

要我冷靜已經太晚了

Im so sad right now 

我現在很難過

Im so sad right now 

我現在很難過

Im so sad right now 

我現在很難過

Im so sad right now 

我現在很難過

Im so sad right now 

我現在很難過

Im so sad right now 

我現在很難過

 

Im so sad right now 

我現在很難過

Too late, calm down 

要我冷靜已經太晚了

If I make it through the night, I'ma be alright 

如果我冷靜一整個夜晚,我會沒事的

But I'm so sad right now 

但我現在很難過

So long, old friend 

太長了,老朋友

We'll meet again 

我們會再次遇見

Some time, somehow 

在某個時間,以某種方式

Im so sad right now 

我現在很難過

 

I miss having fun, I miss my mom and dad 

我想念開心的日子,我想念我的媽媽和爸爸

I miss being happy, I miss what we had 

我懷念開心的樣子,我懷念我們曾經擁有的

But most of all, I miss the feelings that I used to have 

但是最重要的是,我懷念我曾經我擁有過的感受

I wish someone could tell me why Im so fucking sad 

我希望有個人能告訴我,為什麼我這麼難過

 

Sometimes I get so sad I cry 

有時候我太難過所以哭了

I don't know why Im so sad right now 

我不知道為什麼我現在很難過

 

Im so sad right now 

我現在很難過

Too late, calm down 

要我冷靜已經太晚了

Im so sad right now 

我現在很難過

Im so sad right now 

我現在很難過 

 

Its okay to be sad sometimes 

有時候難過是沒關係的

It's okay to be sad sometimes, yeah 

有時候難過是沒關係的,沒錯

It's okay to be sad sometimes 

有時候難過是沒關係的

It's okay to be sad sometimes, yeah

有時候難過是沒關係的,沒錯

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()