——————————————————————————————————————————————

 

 

If someone made you believe

如果有人讓你相信

You've reached all you can be

你已經達到所有的目標

So much that you can't see that I see

太多我看得見,你看不見的事情

 

You can't take the light from the sun

你無法從太陽中拿走光芒

You can't take the waves from the ocean

你無法將海浪從海洋中拿走

You can't take the wind from the trees

你無法從樹上拿走風

No you can't take the love out of me yeah

不,你不能把愛從我身上帶走

 

No matter what they do

無論他們做了什麼

No matter what they say

無論他們說了什麼

No matter how they try

無論他們怎麼嘗試

No matter which way

無論哪種方式

 

No matter what they do

無論他們做了什麼

You can't take it from me

你都無法從我這裡拿走

No matter what they say

無論他們說了什麼

You can't take it from me

你都無法從我這裡拿走

No matter how they try

無論他們怎麼嘗試

You can't take it from me

你都無法從我這裡拿走

No matter which way

無論哪種方式

Can't take it from me

都無法從我這裡拿走

 

Yeah

沒錯

No no no

不,不,不

Come on and

來吧,然後

You take it from me

你從我這拿走

Whoa

 

 

If another heart was in need

如果其他的心需要

Would you help them to their feet

你會幫助他們站起來嗎?

Or would you watch them bleed

或者你會看著他們流血

While you bleed

然而你流血了

 

You can't take the light from the sun

你無法從太陽中拿走光芒

You can't take the waves from the ocean

你無法將海浪從海洋中拿走

You can't take the wind from the trees

你無法從樹上拿走風

No you can't take the love out of me yeah

不,你不能把愛從我身上帶走

 

No matter what they do

無論他們做了什麼

No matter what they say

無論他們說了什麼

No matter how they try

無論他們怎麼嘗試

No matter which way

無論哪種方式

 

No matter what they do

無論他們做了什麼

You can't take it from me

你都無法從我這裡拿走

No matter what they say

無論他們說了什麼

You can't take it from me

你都無法從我這裡拿走

No matter how they try

無論他們怎麼嘗試

You can't take it from me

你都無法從我這裡拿走

No matter which way

無論哪種方式

Can't take it from me

都無法從我這裡拿走

 

Can't take it from me (Yeah)

無法從我這裡拿走(沒錯)

Can't take it from me (Oh)

無法從我這裡拿走(哦)

Can't take it from me (No no no)

無法從我這裡拿走(不,不,不)
Can't take it from me (Come on and)

無法從我這裡拿走(來吧,然後)

Can't take it from me

都無法從我這裡拿走

There's no way

沒有任何方法

You take it from me

可以讓你從我這拿走

Whoa

哇~

Can't take it from me

無法從我這裡拿走

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()