close

 

 

——————————————————————————————————————————————

 

Daydream

白日夢

Life feels like a daydream

人生就像是作夢一樣

And I just wish that I could wake up

我只是希望我能醒來

I just wish that I could wake up

我指示想望我能醒來

My mind

我的腦袋

Whispers in the nighttime

整個夜晚充斥著竊竊私語

Voices always keeping me up

聲音總是讓我醒來

Telling me that I should give up

告訴我,我應該要放棄

 

'Cause lately I've been in the backseat to my own life

因為最近我一直在嘮叨自己的生活

Trying to take control, but I don't know how to

試圖要控制,但我不知道怎麼做

 

I dont wanna be sad forever

我不想要永遠傷心

I dont wanna be sad no more

我不想要再傷心了

I dont wanna wake up and wonder

我不想要醒來,不想要知道

What the hell am I doing this for?

我到底做了什麼?

I dont wanna be medicated

我不想要成為調解員

I dont wanna go through that war

我不想要經歷那場戰爭

I dont wanna be sad

我不想要傷心

I dont wanna be sad

我不想要悲傷

I dont wanna be sad anymore

我不想要再悲傷了

 

I dont wanna be sad forever

我不想要永遠傷心

I don't wanna go one more day

我不想要再過一天了

I just wanna wake up and realize

我只是想醒來然後了解

Everything's gonna be okay

所有事都會好好的

I don't know what words to say and

我不知道有什麼話可以說

I dont wanna go through that war

我不想要經歷那場戰爭

I dont wanna be sad

我不想要傷心

I dont wanna be sad

我不想要悲傷

I dont wanna be sad anymore

我不想要再悲傷了

 

I'm coming through to the other side

我來到另外一頭

I'll make it through to tomorrow

我明天會度過難關

'Cause that's all I can do today

因為這是我今天唯一能做的事

Do today

今天能做的事

 

'Cause lately I've been in the backseat to my own life

因為最近我一直在嘮叨自己的生活

Trying to take control, but I don't know how to

試圖要控制,但我不知道怎麼做

 

I dont wanna be sad forever

我不想要永遠傷心

I dont wanna be sad no more

我不想要再傷心了

I dont wanna wake up and wonder

我不想要醒來,不想要知道

What the hell am I doing this for?

我到底做了什麼?

I dont wanna be medicated

我不想要成為調解員

I dont wanna go through that war

我不想要經歷那場戰爭

I dont wanna be sad

我不想要傷心

I dont wanna be sad

我不想要悲傷

I dont wanna be sad anymore

我不想要再悲傷了

 

I dont wanna be sad forever

我不想要永遠傷心

I don't wanna go one more day

我不想要再過一天了

I just wanna wake up and realize

我只是想醒來然後了解

Everything's gonna be okay

所有事都會好好的

I don't know what words to say and

我不知道有什麼話可以說

I dont wanna go through that war

我不想要經歷那場戰爭

I dont wanna be sad

我不想要傷心

I dont wanna be sad

我不想要悲傷

I dont wanna be sad anymore

我不想要再悲傷了

 

Mmm, sad anymore

嗯,傷心了

 

I dont wanna be sad forever

我不想要永遠傷心

I dont wanna be sad no more

我不想要再傷心了

I dont wanna wake up and wonder

我不想要醒來,不想要知道

What the hell am I doing this for?

我到底做了什麼?

I dont wanna be medicated

我不想要成為調解員

I dont wanna go through that war

我不想要經歷那場戰爭

I dont wanna be sad

我不想要傷心

I dont wanna be sad

我不想要悲傷

I dont wanna be sad anymore

我不想要再悲傷了

 

I dont wanna be sad forever

我不想要永遠傷心

I don't wanna go one more day

我不想要再過一天了

I just wanna wake up and realize

我只是想醒來然後了解

Everything's gonna be okay

所有事都會好好的

I don't know what words to say and

我不知道有什麼話可以說

I dont wanna go through that war

我不想要經歷那場戰爭

I dont wanna be sad

我不想要傷心

I dont wanna be sad

我不想要悲傷

I dont wanna be sad anymore

我不想要再悲傷了

arrow
arrow

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()