雖然這幾天都在下著雨,但卻很適合聽著這首歌,一邊喝著咖啡吃著甜點,讓這首歌趕走因為下雨而被破壞的心情。

 

然後說著:「That why this song be stuck on replay

 

 

——————————————————————————————————————————————

 

 

Doo-doo-doo-doo-doop-doo

Yeah yeah yeah yeah

 

I got pressure

我有壓力

She call me diamond on the weekdays

她平日都叫我鑽石

Got so much pressure

得到很大的壓力

That why this song be stuck on replay

這就是為什麼這首歌會被重播

 

I got pressure

我有壓力

She call me diamond

她叫我鑽石

No time for mistake

沒時間犯錯

Too scared for fighting

太害怕對抗

You know I dreamed this

你知道我夢見過這個

Reality since I was a youngin' and

事實上我是個年輕人

Write down who I be and now

然後寫下我現在想成為的某人

The manifestation's comin' in

表現形式在於

Now why you actin' (like what)

你現在為什麼在演戲(像是什麼)

Now why you actin' like that?

為什麼你現在這樣做呢?

Put your thoughts into the universe

將你的想法帶進宇宙

And she gon' bring it right back

然後她會把想法帶回來

You're so hard on yourself

你很難受

Mama you don't need that

媽媽你不需要那樣

No you your biggest critic girl

不,女孩你是你自己最大的評論家

Best believe that (buh-buh)

最好相信是那樣

Best believe that

最好相信是那樣

Best believe that ('cos why?)

最好相信是那樣(因為什麼?)

I needed to hear that

我需要聽到這個

 

And my overthinking will be the death of me

想太多是我的致命點

And my pointless stressing will be the remedy

而我無意義的壓力會成為我的藥

For my motivation that I feel I need

因為我的動機,我想我會需要

Ooh

 

I got pressure

我有壓力

She call me diamond on the weekdays

她平日都叫我鑽石

Got so much pressure

得到很大的壓力

That why this song be stuck on replay

這就是為什麼這首歌會被重播

And I got

而我得到

I got pressure

我得到了壓力

She call me diamond on the weekdays

她平日都叫我鑽石

Got so much pressure

得到很大的壓力

That why this song be stuck on replay

這就是為什麼這首歌會被重播

 

Now that's wack

現在我有夠怪的

I don't know how to act

我不知道該怎麼做

A false reality that I seem to created in my head

我似乎在腦海中創造一個虛假的現實

To make me feel I'm not deserving

讓我覺得我不配

Of these things I do

因為我所做的這些事情

And the only track you're vibin' is OG part 2

而唯一能讓你感到愉悅的是OG,第二部分

And what's that?

那是什麼?

As a matter of fact

說真的

This is just a reminder

這只是個提醒

That so happens to be a rap

那就剛好成為饒舌

Kaiit ya doin' exactly what you wanna do

Kaiit,耶,做著你剛好想做的事

And now she flying to your state

然後現在她現在飛到你的領土

Just to sing for you

只是為了你唱歌

Ooh your mind

哦,你的想法

Lost track of the time

失去對時間的腳步

Not enough reflection

自我反省還不夠

Too much I keep guessing

我一直以來猜測的太多了

 

And my overthinking will be the death of me

想太多是我的致命點

And my pointless stressing will be the remedy

而我無意義的壓力會成為我的藥

For my motivation that I feel I need

因為我的動機,我想我會需要

Ooh

 

I got pressure

我有壓力

She call me diamond on the weekdays

她平日都叫我鑽石

(ooh she call me ooh she call me)

(哦,她叫我,哦,她叫我)

Got so much pressure

得到很大的壓力

That why this song be stuck on replay (yeah)

這就是為什麼這首歌會被重播(沒錯)

And I got

而我得到

I got pressure

我得到了壓力

She call me diamond on the weekdays

她平日都叫我鑽石

Yeah yeah

沒錯,沒錯

Got so much pressure

得到很大的壓力

That why this song be stuck on replay

這就是為什麼這首歌會被重播

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()