I'll be your dream, I'll be your wish, I'll be your fantasy

我會成為你的夢想、願望和幻想

I'll be your hope, I'll be your love, be everything that you need

我是你的希望,你的愛,任何你需要的一切

I'll love you more with every breath

每呼吸一次我就更愛你一遍

Truly, madly, deeply do

真的瘋狂、深深地愛你

I will be strong, I will be faithful

我會更堅強、更忠誠

'Cause I'm counting on a new beginning

我在等待一個新的開始

A reason for living, a deeper meaning

一個活著的理由、一個深刻的意義

 

I wanna stand with you on a mountain

我想要跟你一起站在同個山上

I wanna bathe with you in the sea

我想要和你一起泡在海水裡

I wanna lay like this forever

想這樣永遠和你躺在這裡

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

 

And when the stars are shining brightly in the velvet sky

當星星在天鵝絨般的美麗天空下閃閃發光時

I'll make a wish send it to heaven and make you want to cry

我會向天堂許願,這會讓你想要哭泣

The tears of joy for all the pleasure and the certainty

這毫無疑問是愉悅的眼淚

That we're surrounded by the comfort and protection

彼此被幸福環繞著、被強大的力量保護著

Of the highest power in lonely hours

在那孤獨的時刻

The tears devour you

歡喜的眼淚會充滿你的眼眶

 

Oh you can see it baby?

哦,寶貝你看得見嗎?

You don't have to close your eyes

你不需要閉上眼才能看見

'Cause it's standing right before you

因為這一切就在你的身邊

All that you need will surely come

你所希望的一切都會到來的

 

I wanna stand with you on a mountain

我想要跟你一起站在同個山上

I wanna bathe with you in the sea

我想要和你一起泡在海水裡

I wanna lay like this forever

想這樣永遠和你躺在這裡

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

Until the sky falls down on me

直到天空崩塌

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()