——————————————————————————————————————————————

 

I was born of the ice and snow

我在冰天雪地裡出生

With the winter wolves, in the dark, alone

隨著冬季的狼群,獨自一個人在黑暗裡

The wildest night, I became the one

我成為那個最瘋狂的夜晚

And you'll know you're mine when the silence comes

當沈默來臨時,你會知道你是我的

Heavy is the crown only for the weak

只有弱者要承受王冠的重量

 

A knife in my heart couldn't slow me down

我心中的一把刀無法讓慢慢我倒下

'Cause power is power, my fire never goes out

因為權力就是力量,我的火焰永遠不會消失

I rise from my scars, nothing hurts me now

我從傷痛中崛起,現在沒有什麼能傷害我

'Cause power is power

因為權力就是力量

Now watch me burn it down

現在看著我將它燒毀

 

I been down with the coldest war

我在冷戰中倒下

And I know where I been 'cause I bled before, yeah

我知道我該去哪,因為曾經流過血,耶

How do I know if I let you stay?

我要如何知道,如果我讓你留下?

How do I know if we did it your way?

我要如何知道,如果我們按照你的方法?

You wouldn't take my place

你無法取代我的位置

Put me away, I'd die lookin' up at your face

帶我走,我會看著你的臉死去

How do I ever know? Who can I trust?

我怎麼會知道?我可以信任誰?

Feelings of emptiness

空虛的感覺

Only love could kill me, God bless

只有愛能把我殺死,上帝保佑

 

A knife in my heart

我心中的一把刀

Couldn't slow me down (Couldn't slow me down)

無法讓慢慢我倒下(無法讓慢慢我倒下)

'Cause power is power ('Cause power is power)

因為權力就是力量(因為權力就是力量)

My fire never goes out

我的火焰永遠不會消失

I rise from my scars

我從傷痛中崛起

Nothing hurts me now (Nothing hurts me now)

現在沒有什麼能傷害我(現在沒有什麼能傷害我)

'Cause power is power ('Cause power is power)

因為權力就是力量(因為權力就是力量)

Now watch me burn it down

現在看著我將它燒毀

 

 

Breathe, feel the air that I breathe (Yeah)

呼吸,感受著我呼吸到的空氣(耶)

Air that I, air that I breathe

我呼吸的空氣,我呼吸的空氣

Who's hotter? Been a monster with a crown

誰更熱?一頭帶著王冠的野獸

So swamped by high water, keep your head up, you might drown

因此被大水淹沒,抬起你的頭,你可能會被淹死

In this world, it's way colder, by the day, we count it down

在這個世界,它變得更冷,一天一天,我們計算著日子

Been around, just been waitin' up, she gon' come around

到處都是,只要等待著,她就會出現

I took a drag, bust it out the gate, my lil baby, slay

我拖了一下,把它們從門口拖出來,我的小寶貝,殺了它們

I wore a flag, put that on my face, ain't nobody safe

我帶著一面旗幟,把它放在我的臉上,沒有人是安全的

Lift the mask, they gon' have to see what they can't erase

將面具脫下,他們必須要看看他們無法抹滅的人

I took a lot, so I took it back (Do-do-do-do-do, yeah)

我花了很多,所以我把它拿回來(什麼都做,沒錯)

Danger's on my mind

危險在我的腦海

Ain't no knife, dagger, bullet that can do it

不是沒有刀和匕首,子彈就能做到

'Fore you, yeah, you know, I go right straight through it, yeah

為了你,沒錯,你知道嗎,我直接穿過它,耶

 

Heavy is the crown, but never for a queen (Oh yeah)

帶著王冠的人必須承受它的重量,但從不是為了王后(哦耶)

 

A knife in my heart

我心中的一把刀

Couldn't slow me down (Couldn't slow me down)

無法讓慢慢我倒下(無法讓慢慢我倒下)

'Cause power is power ('Cause power is power)

因為權力就是力量(因為權力就是力量)

My fire never goes out (Oh)

我的火焰永遠不會消失(哦)

I rise from my scars (Yeah)

我從傷痛中崛起(耶)

Nothing hurts me now (Nothing hurts me now)

現在沒有什麼能傷害我(現在沒有什麼能傷害我)

'Cause power is power ('Cause power is power)

因為權力就是力量(因為權力就是力量)

Now watch me burn it down (Ooh, yeah, yeah)

現在看著我將它燒毀(哦,耶,耶)

Now watch me burn it down

現在看著我將它燒毀

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()