——————————————————————————————————————————————

 

Before you came

在你出現之前

I jumped the gun

我有點操之過急

I'd get so far ahead

我已經走了很遠

That I couldn't stop

我無法停止

Too many times

太多次了

I should have run

我應該用跑的

I'd tell myself it's real

我告訴自己這是真的

But it never was

但它從未出現過

 

All of those mistakes I made

我犯的所有錯誤

Over and over

一遍又一遍

They were meant to guide my way

他們教導過我方法

Closer, yeah

再親近些,耶

 

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

It took a minute but I always knew

花了一分鐘,但我本來就知道了

If I never got it wrong

如果我從來沒有弄錯

I never would have seen the truth

我永遠不會看見真相

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

 

I searched the world

我找遍了世界

So high and low

四處尋找著

But never really knew what I'm looking for

但不是真的很明白我在尋找什麼

I'd see a light

我看一道光

And chase the glow

然後追逐著光芒

But everything that shines isn't always gold

但所有在發光的一切並不是都是黃金

 

All of those mistakes I made

我犯的所有錯誤

Over and over

一遍又一遍

They were meant to guide my way

他們要教導我方法

Closer, yeah

再親近些,耶

 

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

It took a minute but I always knew

花了一分鐘,但我本來就知道了

If I never got it wrong

如果我從來沒有弄錯

I never would have seen the truth

我永遠不會看見真相

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

 

I'd given up

我早就放棄了

Given up

放棄了

Given up on finding love

放棄去尋找愛情

But it was you

但是是你

It was you

是你

That I kept on dreaming of

所以我一直幻想著

And once I knew that feeling

一旦我明白那種感覺

I couldn't go wrong

我是不會出錯的

 

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

 

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

It took a minute but I always knew

花了一分鐘,但我本來就知道了

If I never got it wrong

如果我從來沒有弄錯

I never would have seen the truth

我永遠不會看見真相

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

 

Hey,I think I finally got it right with you

嘿,我想跟你說我終於做對了

It took a minute but I always knew

花了一分鐘,但我本來就知道了

If I never got it wrong

如果我從來沒有弄錯

I never would have seen the truth

我永遠不會看見真相

I think I finally got it right with you

我想跟你說我終於做對了

arrow
arrow
    創作者介紹

    applepie8837 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()